Winno - 2009-07-17 10:42:32

Z dużym w stosunku do tego co mówiłem opóźnieniem ukończyłem dziś późnym rankiem nowa krainę Zakonu mająca prezentować niespotykany dotąd poziom fabularny. Czy tak będzie? Przekonacie się niebawem!

Tymczasem mogę napisać już co oferuje pierwsza z udostępnionych wysp archipelagu, największa z nich - Thina:

- 27 całkowicie dziewiczych, powiązanych ze sobą dalsza fabuła wątków.
- 5 prestiżowych sklepów, gdzie kupić będzie można towary dotąd niespotykane gdzie indziej w Rin.
- Złożoną fabułę zaplanowana na miesiące rozgrywki.
- Tajemnice, relikty, mistyczne obrzędy...
- I wiele wiele innych.

Miejsce znajdą tu wszyscy od badających pradawne ruiny magów, przez spragnionych jedynie pieniędzy złodziei, po zwykłych najemników o podobnych ambicjach.

Czemu jednak, pytacie, nie otworzę nowej krainy już dziś?

Będzie to miejsce dla doświadczonych graczy - zginąć tam łatwiej, a zagadki, którym przyjdzie bohaterom podołać są nieporównywalnie trudniejsze od tych do tej pory spotykanych. Dlatego każdy kto chce grać na Wyspach Kocich musi zgłosić się na ochotnika w tym wątku. Będę aktualizował listę i gdy zbierze się 6 graczy otworzę rozgrywkę.

Każdy kto chce grac na Wyspach Kocich musi zrezygnować dla nich z Rin - ze względów fabularnych.

Osoby, które już złożyły podania niech uczynią to ponownie.



Zgłoszeni:
Finua
Arevis
Samuel Gorvant
Arghez
Lejsu
Adramelech
Dalgar