Elian - 2010-10-01 20:03:03

Niegdyś loch, obecnie zaadaptowany na pracownię alchemiczną.
Dość duże pomieszczenie, posiadające cztery stoły i nieduży pulpit dla prowadzącego zajęcia. Każdy ze stołów wyposażony jest w kociołek na podstawce, nieduże palenisko pod oraz zestaw podstawowych paramentów do warzenia eliksirów(nóż, etc).
Na półkach z tyłu pracowni znajdują się najprzeróżniejsze słoje i butelki wypełnione znanymi, lub nie, substancjami.
Za pulpitem są drzwi, prowadzące do gabinetu, jak i składzika unikalnych sprzętów i składników. Obok głównych drzwi zawieszono tablicę, pełną najróżniejszych ogłoszeń.


ZASADY KORZYSTANIA Z PRACOWNI I REGULAMIN OGÓLNY


1) Wymagana jest umiejętność Zielarstwa i/lub Znajomość tajników alchemii!
2) Gracz czynności do wykonania danego eliksiru/wywaru pisze w formie niedokonanej, a MG opisuje efekty działań(+/-)
3) Za korzystanie z Pracowni pobierane będą opłaty(w zależności od użytych sprzętów)
4) Obecny w Pracowni NPC pomoże w wycenie wytworzonego eliksiru etc. i doradzi w wielu sprawach związanych z Alchemią.
5) To, co nie jest zapisane w cenniku, nie może zostać znalezione na półkach i w składziku Pracowni.
6) W Pracowni można uzyskać następujące umiejętności: Trucicielstwo, Wytwarzanie leków, Znajomość tajników alchemii, Wytwarzanie alkoholu, Gotowanie(zdobycie tej umiejętności jest opcjonalne)
7) W Pracowni nie można uzyskać umiejętności Zielarstwa!

ZASOBY DOSTĘPNE W PRACOWNI


Przedmioty
Destylator 1szt., Alembik 2szt., Moździeź z tłuczkiem(porcelanowy) 5 szt., Waga klasyczna z odważnikami 3 zestawy,
Ciecze
Woda, Alkohol, Spirytus
Szkło
Słoik, Butelka(poj. 2 miary), Zestaw fiolek(6 szt., poj. 0,5 miary)

Aby uzyskać informacje o zasobach rzadko spotykanych, należy skontaktować się z aktualnym opiekunem Pracowni

(MG Pracowni zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, jak i listy dostępnych zasobów!)