Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2010-07-30 16:37:09

 Wirid Zwiezda

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2010-07-30
Posty: 13
Punktów :   
Rasa: Ludzie
Profesja: Szaman
Totem: Bóbr

Wirid Zwiezda

[Przepraszam za dodanie KP dwa razy. Internet mi się zaciął podczas załadowywania strony, a ja bezmyślnie kliknęłam "Potwierdź" po raz drugi.. Nie bijcie ^^']

Imię: Wirid Astrałmia Zwiezda
Rasa: Ludzie
Profesja do której pretenduję: Szaman
Charakter: Ciekawski
Cel: Walka z chaosem i szkodami jakie wyrządza.
Umiejętności: Podstawy medycyny , Szamanizm: Wezwanie ducha
Ekwipunek: Bębenek szamański, Kociołek podróżny, Zestaw medyczny
Złoto: 50 dukatów
Wiek: 21 ,Totem : Bóbr
Historia:
  Cóż można powiedzieć o historii Wirid? Mroczna, straszna? Bynajmniej! Wszystko, tylko nie te dwa określenia! Losy panny Zwiezdy są całkiem zwyczajne. Jak na szamana, oczywiście:

  Urodziła się w wiosce, w krainie na północny wschód od ziem Zakonu.
Z miejscem tym kojarzy jej się zieleń, natura, rozległe lasy iglaste, chłodne, słone jeziorka i łąki z wysoką, ostrą, szmaragdowozieloną trawą.
  Od początku lud wioski podejrzewał, że to właśnie ona przejdzie szamańską inicjację, pójdzie w ślady swego dziadka stryjecznego i zostanie szamanką. Narodziła się ze znamieniami - jaśniejszymi i ciemniejszymi przebarwieniami na skórze w okolicy szyi i ramion. Także zachowywała się inaczej niż większość dziewcząt z jej rodzinnej wsi - niebardzo lubiła siedzieć na podwórku, nie chciała pomagać w pracach domowych rodzinie, czasem całkowicie unikała towarzystwa.. Wolała uciec i na całe kilka dni zaszyć się w pobliskim lesie. Mimo tego, iż większość ludzi wiedziało, że to właśnie Wirid najprawdopodobniej zostanie szamanką, często jej wypady do puszczy oraz zachowania inne niźli jej rówieśników nie było zbytnio akceptowane. Z czasem jednak mieszkańcy wsi przywykli do tego i pozwolili jej robić to, co chciała... tudzież to, co duchy chciały, by robiła.
  W lesie nauczyła się, że wszystko, co istnieje posiada duszę. Każdy najmniejszy kamyk, liść, kępka mchu, mysz - wszystko to posiada swego ducha. Nauczyła się rozpoznawania, wyczuwania, a nawet rozmowy z tymi właśnie duchami. Tak wstąpiła na ścieżkę szamanizmu. Duchy uczyły ją od podstaw - opowiadały o podróżach w zaświaty, o transach, o świecie materialnym oraz niematerialnym, o tym, iż właśnie szaman jest łącznikiem tych światów.
Najbardziej zaprzyjaźniła się z iczczi (duchem) wiekowej sosny, pod postacią wysokiego, długobrodego starca o oczach koloru świeżej żywicy. To głównie z nim poznawała podstawy szamanizmu. Mówił jej o siłach witalnych, którymi każdy duch może podzielić się z szamanem, by wykorzystał je choćby do uleczenia ciała materialnego, o podstawach zielarstwa często pełniących sporą rolę w pracy czarownika władającego magią żółtą.
  Wirid kochała puszczę, a rozmowy z duchami wolała niekiedy od rozmów z ludźmi. Przez wiele lat uczyła się, aż w końcu, w wieku kilkunastu lat, przeszła szamańską inicjację. W jej przypadku trwała ona dość długo. W transie była przez wiele, bardzo wiele dni i nocy, aczkolwiek do tej pory nikt nie wyjawił jej jak długo. Wtedy to jej dusza odbyła swą pierwszą, długą podróż po zaświatach, na którą wyrusza duch każdego szamana. Natomiast ciało jej pozostało na ziemi, czasem leżąc nieruchomo, czasem miotając się w drgawkach, czy krwawiąc z kilku niewielkich ran, które otwarły się podczas przejścia przez całą sferę środkową, gdzie znajduje się rzeczywistość, którą widzimy wokół siebie, oraz bramę do stref wyższych, gdzie odbyła się jej inicjacyjne zadanie.
Jako że pasją Zwiezdy zawsze była medycyna, pierwsza dlań była próba chorób. Wtedy to nauczyła się wypędzać choroby duchowe oraz zwalczać duchową strukturę różnych schorzeń, co pomaga materialnemu ciału danej istoty łatwiej znieść chorobę. Później często ćwiczyła swe zdolności lecznicze zarówno w granicach duchowych, jak i materialnych, na mieszkańcach wioski, gdy jej dusza wróciła z zaświatów. Po wielu innych próbach i zwiedzeniu wielu sfer w zaświatach powróciła. Tuż po inicjacji duchowej rozpoczęły się ceremonie na ziemi - między innymi bardzo ważne otrzymanie szamańskego bębna obleczonego skórą bawołu i przybranego piórami oraz końskim włosiem. Bęben każdego szamana stanowi ucieleśniene jego duchowego rumaka, na którym podóżuje po zaświatach. Po tym wszystkich pozostała w wiosce, pełniąc rolę lokalnego szamana pomagającego ludziom w sprawach duchowych, chorobowych i tym podobnych.
  Pewnego dnia, zaledwie jakiś czas temu, chodząc po lesie i rozmawiając ze swym przyjacielem - sosnowym iczczi, ten opowiedział jej o Chaosie mutującym wiele istot, sprawiającym, iż stają się one bezdusznymi stworami, których jedynym celem istnienia jest sianie zniszczenia na świecie i burzenie równowagi ustalonej przed wiekami. Duch opowiadał, że armie istot Chaosu coraz bardziej rozprzestrzeniają się po świecie, paląc, mrodując, niszcząc wszystko na swej drodze.
Wtedy młoda, bardzo jeszcze niedoświadczona, acz harda szamanka postanowiła, że przybędzie do miejsca, o którym kiedyś usłyszała. Tam, gdzie przedstawiciele wszystkich ras Terry szkolą się do walki z Chaosem. Tak, prowadzona swym szamańskim instynktem, znalazła się tutaj. Na ziemiach Zakonu Światła.



Opis postaci:
  Niewysoka dziewczyna o długich, kruczoczarnych włosach sięgających daleko za ramiona, jednak nie do pasa. Niekiedy Wirid zaplata je w warkocz.
Kolor tęczówek jej nieco skośnych oczu to intensywna, morska zieleń, ciemniejsza przy źrenicach. Skóra Wirid jest jasna, leciuteńko żółtawa - w żadnym wypadku nie blada.
Jej usta są cienkie prawie zawsze wykrzywione w lekkim, pogodnym uśmiechu. Szyję oraz ramiona pokrywają ciemniejsze oraz jaśniejsze znamiona, uważane za pierwszą oznakę szamańskiej mocy.
  Wirid ma zwyczaj przekrzywiania, nieco po ptasiemu, głowy, gdy jest czymś zainteresowana. Czasem irytuje to niektórych ludzi.
  Co do jej usposobienia - jest ciekawska i czasem wściubia nos w całkiem nie swoje sprawy. Ma pogodne usposobienie, a jej upór często godny jest wołu. Przyzwyczajona do swej roli w wiosce, jest skora do pomocy.
Często sprawia wrażenie nieco zagubionej w rzeczywistości, niekiedy można ją spotkać mamroczącą pod nosem coś całkiem bez sensu. Zazwyczaj wtedy myślami jest daleko od ziemi - w którejś ze sfer zaświatów.
  Ubiera się w luźne ubrania, zazwyczaj w różnych odcieniach brązu, zieleni oraz rzadziej - szarości. Często nie może się powstrzymać od narzucenia swego podniszczonego jasnobrązowego, płaszcza podróżnego, przybranego wielobarwnymi piórkami najróżniejszego ptactwa.
A właśnie - kocha przybierać swe ubrania w kolorowe koraliki, pióra oraz kosmyki końskiego włosia oraz inne tego typu, jak to ludzie mawiają "bzdety", przez co często wygląda jak kompletna dziwaczka.
  Na jej szyi, na rzemyku zawieszony jest ułamany bobrzy ząb. Wirid wierzy, iż przynosi jej szczęście, jako że jej totemem jest właśnie bóbr.

Ostatnio edytowany przez Wirid Zwiezda (2010-07-30 16:39:28)

Offline

 

#2 2010-08-11 15:26:10

 Nikoletta

http://tnij.org/gg6fhttp://tnij.org/gg6iAmazonka

Skąd: Werrizania
Zarejestrowany: 2006-08-28
Posty: 2540
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Asasynka
Praca: Zwiadowca Zakonny
Totem: Konik iha-ha!

Re: Wirid Zwiezda

Akcept


Karta Postaci
aKP

Fortune Favours The Bold
Born to be Wild

...wódka naturalnie przywraca pion...

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora