Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Neda' fall, czarne wzgórza.
Neda' fall jest jedną z najbardziej chronionych ziem Wolnych Ludów. To dziewicza kraina, pełna czystości i dobra, nieskalanego Chaosem.
Mimo że wielu z nas, wędrowców Terry, zakonnych wojowników i poszukiwaczy przygód, uważało by je pewnie za cukierkowe, gdyby nie to, że w niej
leży wielkie miasto Endar, słynące między innymi z tego że można tam kupić prawie wszystko i vice versa sprzedać. To tam, na niewielkim wulkanie powstała potężna krasnoludzka kuźnia, w której z
łatwością wykonują najwspanialszą biżuterię, broń i narzędzia. Tyle że do środka nie wpuszczają obcych, nawet ja miałem problemy z wejściem,
do czasu aż wstawił się za mną znajomy krasnolud Dervin Iceshield, dzięki czemu mogłem ujrzeć ten cud cywilizacji gór... Ale o tym później.
Czarne wzgórza są bogate w minerały takie jak srebro, mithrit i obsydian. Lasy zamieszkują w niewielkich wioskach kreey, które o dziwo postanowiły
na stałe żyć w tych drzewnych miastach, które także są naprawdę piękne. A teraz o Endarze, Kuźni Przodków i Aeeris Knife.
Endar
Endar jest gigantycznym miastem, dzielącym się na dwie dzielnice i górujący nad metropolią zamek. Pierwsza dzielnica jest tzn. miastem bogaczy,
to tam znajdują się setki małych i większych rezydencji, dużo sklepów z ubraniami, krasnoludzkimi wyrobami i tak dalej. Znajduje się tam także budynek
przedstawicielstwa Zakonu i kilka gildii. W drugiej dzielnicy, znajdują się rudery i kamieniczki, oraz mnóstwo zakładów rzemieślniczych, takich jak
piekarnie, cukiernie, kuźnie. Stacjonuje tam także część wojsk hrabiego, Sir Koreliona. Zamek znajduje się na wyniesionej magicznie w powietrze
wysepce, połączonej z stałym lądem, kamiennym mostem. Forteca ta jest doskonale broniona, murów jej strzeże wielu dzielnych wojów.
Myślę nawet czy aby gdyby Korelion się zgodził, za pomocą endarskich żołnierzy z pewnością udało by się zagnać choć część sił Chaosu daleko poza nasze ziemie.
Niestety, szlachcicowi, zdaje się, uderzyła władza do głowy, gdyż uważa że Zakon jest jedynie zawistnym sąsiednim królestwem.
I tu się sprawdza przysłowie: " Jeżeli chcesz aby ludzka istota sprawowała władzę, to najlepiej niech będzie to skromny mnich, który woli od władzy naukę i spokój... " Hrabiemu chyba zabrakło nauki...
Endar słynie z wspaniałych berserkerów i barbitów, z których wielu po służbie w armii zostawała bohaterami.
Przeciętny milicjant powołany do wojska posiada stalowy topór i dużą tarczę, a dodając wyszkolenie, mamy prawdziwe machiny do zabijania mutantów, choć myślę że żaden z nich nie dorównałby zakonnemu rycerzowi.
Kuźnia Przodków
Kuźnię tą krasnoludy wzniosły wieki temu, kiedy magią władały tylko elfy, drowy i smoki, a ludzie i wiele humanoidów ( w tym my, kotołaki) było niemal jak zwierzęta.
Budowla ta korzysta z energii wulkanu, aby stapiać najoporniejsze metale i tworzyć wiele stopów, dla większości ras nieznanych.
Władzę w Kuźni sprawuje Grimsborith, czyli przywódca klanu, wybierany z jednego z kowalskich rodów na pięstnaście lat.
Po tym czasie Tron zajmuje inny krasnoludzki włodarz. Wewnątrz murów znajduje się wielka świątynia Tora, gdzie krasnoldy "czczą" bóstwo.
Wielu z tych wojowniczych mieszkańców dołącza do Alb' Tern, lub do najemników.
Spływom magmy towarzyszy oślepiający błysk, więc krasnale i na to znalazły sposób, wykonując specjalne maski z obsydianu.
Aeeris Knife
Dziki kraj kreey, to waleczny naród, mieszkający w miastach umieszczonych wysoko na prastarych drzewach Wielkiej Kniei.
Wykształciły odważną cywilizację szamanów, strzelców i wierszokletów. Jedną z dziwnych rzeczy jest to że potrafią używać broni białej, choć stworzonej specjalnie na ich wzrost, aby nie utrudniać latania.
Mają oni także upodobania do wynalazków, między innymi potrafią zbudować latarnię błyszczące kolorowym światłem bez ognia, a zwą je Iluma.
Władzę sprawuje u nich książę, który to tytuł posiada dziedzicznie, aż do chwili skończenia się Rodu, czyli wymarcia danej dynastii.
Czczą oni Seneszali, boga uciech. Wkrótce jednak możliwe że ich kultura zaniknie, gdyż pomiot Chaosu dostaje się coraz głębiej w stronę tych pradawnych gajów.
To wszystkie informacje o Neda' fall
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |